مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 18:152023-02-08سياسي

تالاب انزلی ظرفیت بزرگ زیست محیطی است


معاون سیاسی، امنیتی استاندار گیلان گفت: تالاب انزلی ظرفیت بزرگ زیست محیطی است و همه انزلی را به تالاب می شناسند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تالاب سرزنده و زیبای انزلی باشیم.

- حسین مصطفی پور امروز در آیین افتتاح پروژه های شهرداری بندر انزلی که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، با تبریک ایام دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پروژه های شهرداری از جمله خدماتی است که به صورت مستقیم با آرامش، نشاط و خدمات دهی به مردم مرتبط است.

وی با بیان اینکه ایام مبارک دهه فجر فرصتی است که مسئولان به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی عمل کنند، افزود: هدفگذاری انقلاب اسلامی خدمت به مردم است و تمام تلاش متولیان امر باید تلاش در این راه باشد.

مصطفی پور با تاکید بر اینکه ملت ایران، مردم لایقی هستند و باید به آنها خدمت کرد، گفت: این ایام یادآور هدف و آرمانی است که حضرت امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب به آن اشاره داشتند و به ما سپرده اند و لذا هر ساله می تواند تلنگری برای متولیان امر باشد برای اینکه یادمان نرود این انقلاب، انقلابی مردمی بود و پیروزی و استمرار آن به همت و تلاش و پای کار بودن و همراهی و ایثار همین مردم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالاب انزلی ظرفیت بزرگ زیست محیطی است

تالاب انزلی ظرفیت بزرگ زیست محیطی است